نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان مداخله ای چیست؟چگونه برای درمان نفریت لوپوس با 30 درصد از عملکرد کلیه

چگونه برای درمان نفریت لوپوس با 30٪ عملکرد کلیه نفریت لوپوس است که توسط یک اختلال ایمنی بدن ایجاد می شود. اگر عملکرد کلیه از بیماران به 30٪ کاهش می یابد، این بدان معنی است که مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اگر سمت چپ به تنهایی، که می تواند به نارسایی کلیوی را تشدید سرعت پایان دادن به دولت است. چگونه برای درمان نفریت لوپوس و 30٪ بهبود عملکرد کلیه با موفقیت؟

همانطور که می دانیم، نفریت لوپوس توسط لوپوس سیستمیک است که توسط سیستم ایمنی غیر طبیعی باعث تحریک می شود. سیستم ایمنی غیر طبیعی می تواند کمپلکسهای ایمنی بدن از بین بردن نیست. همانطور که این کمپلکسهای ایمنی در خون، که ممکن است واکنش های التهابی و آسیب بافتی تابع به طور مستقیم کلیه شود تجمع می یابد. عملکرد به عنوان بافت کلیه آسیب دیده، سطح عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد.

با توجه به علل نفریت لوپوس، درمان موثر باید قادر به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی و سلول های کلیه تعمیر آسیب باشد.

در گذشته، پزشکان اغلب استفاده از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی در مهار واکنش های التهابی ناشی از کمپلکسهای ایمنی و بیماران سهولت پروتئینوری با تضعیف سیستم ایمنی بدن. با این حال، این داروها خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد و می تواند برخی از عوارض جانبی مانند چهره ماه، التهاب، کندی رشد، بیماری های استخوان، ظرفیت ایمنی کم شود، و به همین ترتیب.

از آنجا که داروهای متعارف قادر به از بین بردن عوامل بیماری زا و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیه نیست، بسیاری از nephrologists سعی کنید به پیدا کردن بعضی از درمان های نوآورانه. خوشبختانه، آنها را چنین درمانی به نام سلول های بنیادی ایجاد کنید.

این درمان ترکیبی از طب سنتی چینی و فناوری طب مدرن است. از یک طرف، که می تواند کمپلکسهای ایمنی حذف با موفقیت بدن. از سوی دیگر، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تغذیه، بهبود ناتوانی سلول های کلیه خود شفا و تنظیم سیستم ایمنی بدن برای بهبود عملکرد کلیه از بیماران و پیشگیری از عود سیستم نفریت لوپوس. در نهایت، این بیماری است سرمایه گذاری به طور موثر.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

http://www.enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/2141.html





:: بازدید از این مطلب : 802
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: